sobota, 4 maja 2013

Rajskie ptaki- malowany t-shirt DIY

Witam Was serdecznie

Po długiej przerwie, mam dla Was post z bardzo duża ilością zdjęć,
tym razem prezentuje t-shirt malowany farbami do tkanin.

Poniżej zdjęcie zawartości paczki, która dotarła do mnie już jakiś czas temu.
Są to farby, pędzle oraz brokat do realizacji pomysłu który, jest w mojej głowie od jakiegoś czasu.
  Długo zastanawiałam się co namalować ponieważ to moje pierwsze doświadczenie z farbami kolorowymi.
No i wymyśliłam ptaki, poniżej mały tutorial oraz zdjęcia bluzki na sylwetce :)

Już dawno zachęcaliście mnie do pokazania moich prac w pełnej stylizacji, 
więc tym razem i tak się stało, mam dla Was mnóstwo zdjęć.

Szkic:
 Wypełnienie kolorem:

 No i koszulka z wypełnionymi detalami, w pełnym rynsztunku.
Mam nadzieje że, moja pierwsza się Wam spodoba.




 



  No i detale:









Czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze.

Pozdrawiam:*




3 komentarze: