sobota, 28 czerwca 2014

Szorty w gwiazdki D.I.Y- tutorial



Cześć 
Dziś tematem posta jest przeróbka szortów jeansowych, czyli powrót do tematów moich ulubionych <3

 Niby nic, jednak nie każdy chce się takiej przeróbki podjąć, spodnie firmy "American Eagle" z bardzo fajnej jakości jeansu, znalazłam standardowo w "lumpku"za symboliczną złotówkę.

Oto moja przeróbka...

Tak oto wyglądały, leżały ładnie natomiast mam już ogromna ilość długich spodni, a potrzebowałam szorty, więc...


Wyznaczyłam linię ołówkiem, by następnie odciąć niepotrzebne latem nogawki :P


Celowo zostawiłam naddatek materiału, by wywinąć je na zewnątrz.
By nie były nudne poprosiłam moją siostrę 
by wydrukowała mi na ploterze gwiazdki, 
są one wycięte na białej folii Flex.

Wycięte na pojedyncze sztuki ułożyłam (w miarę) równomiernie na przedniej części szortów.



 

Tak wygląda nadruk z bliska, wycięty motyw jest klejący, więc umieszczamy go w wybranym miejscu.


Następnie przez bawełniana szmatkę, mocno rozgrzanym żelazkiem przy prasowałam je do jeansu.


Z zaprasowanych gwiazdek usuwamy resztę folii, czyli jej przezroczystą stronę, należy to robić ostrożnie by przypadkiem nie uszkodzić nadruku.


Tył szortów ozdobiłam tylko 3 gwiazdkami na kieszonce, by nie były zbyt pstrokate.


Zaprasowałam mocno naddatek jeansu, przeznaczony na podwinięcie,
oczywiście nieco go "potargałam".
No i oto efekty:)


Już jutro wrzucę kilka zdjęć z kompletnej stylizacji, 
powyżej mała zapowiedź...


Pozdrawiam...
Udanej soboty

No i oczywiście czekam na Wasze komentarze :)

Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz