piątek, 13 czerwca 2014

Kuchnia w sielsko anielskim klimacie :)


Dziś szybki post o mojej kuchni a ściślej ujmując o jej detalach
Tym razem w roli głównej zasłonka- roleta którą szyłam na potrzeby kuchennego okna od południowej strony.
Bardzo prosty sposób na ozdobienie i zaaranżowanie pomieszczenia w nieco innym klimacie.
Kuchnia ta była nieco bezosobowa ale tym razem moja współlokatorka dołożyła wielu starań, by była w odpowiednim stylu, 
zapraszam do oglądania :)

Szafki były w dziwnym odcieniu niebieskiego ze srebrnymi uchwytami, teraz są białe- matowe, ozdobione pięknymi skórzanymi rączkami w sielskim stylu.

Dodatkowo ozdobione zostały również przeszklone drzwiczki jednej z szafek.


Lodówkę przyozdobił alfabet magnesów, kupione jako kolorowe zostały przemalowane na czarno by tworzyć spójną całość.


 Personalizowane ramki, oraz motto przypominające o uśmiechu każdego dnia zawisły nad kuchennym białym stołem.


A oto i zasłonka, kawałek materiału zakupiony w Ikei (mała rzecz a cieszy), zupełnie odmieniła naszą kuchnię, zawisła na karniszu (łączny koszt jej wykonania około 35 zł)




Kilka detali zdobiących okno, nieodłączny koń wykonany przez szyjuszyju.blogspot.com, którego otrzymałam kiedyś w prezencie.


Skrzyneczka z miętą tym  razem bez towarzystwa innych ziół, natomiast zazwyczaj służy do ich przechowywania.



Mam nadzieję że uda mi się znaleźć zdjęcia kuchni w całości przed zmianami, wtedy pokaże Wam całość.
Tymczasem zabieram się za kolejne projekty :)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie drobne dekoracje. Ja ostatnio w swojej kuchni mam manię na czarny kolor. Do tego stopnia, że nawet wymieniłam zlewozmywak z granitu na czarny kolor :) Dzięki temu porobiły się fajne kontrasty z białymi blatami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowe dekoracje :) Teraz sama jestem na etapie urządzania nowego mieszkania. Od zawsze marzyło mi się, że jak kupię idealne wpasowane w mój gust białe meble na zamówienie, to później dołączę do nich właśnie takie subtelne dekoracje, dzięki którym wnętrze będzie jeszcze bardziej przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka kuchnia to totalnie nie mój styl. Zakochałam się w kuchni skandynawskiej i właśnie w takim też stylu będę urządzać swoją kuchnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Detale naprawdę ciekawe, ale nie myślałaś może, żeby zmienić coś więcej? Na przykład panele na ścianę mogłyby nieco ożywić wnętrze. Teraz drukowanie UV jest bardzo popularne i często pojawia się w kuchniach.

    OdpowiedzUsuń