niedziela, 21 kwietnia 2013

KONKURS DIY!!! Proszę o pomoc!

Witajcie w tę piękna niedzielę,

Piszę poniewaz potrzebuje Waszego wsparcia w konkursie DIY w którym biorę udział, jeszcze wczoraj prowadziłam 26 głosami, niestety dziś różnica jest mniejsza, inna uzytkowniczka depcze mi po piętach;/ (nieee!!!)
a głosowanie trwa tylko do północy:

Oto moja praca, która przeszła do 2 etapu a tym samym bierze udział w Waszym głosowaniu:


Konkurs zorganizowała bloggerka DIY
trashionbysookie.blogspot.com

Liczę na Wasza pomoc
Bardzo mi zależy:D

Dla głosujących rownież do wygrania kosmetykowy upominek :)

Oto link do ankiety na facebook gdzie można mnie znaleźć 
zapisana jako Agata Słowikowska


Dziękuję za pomoc:)


Tymczasem zabieram sie do tworzenia upominków na "Candy"
będzie kolorowo
będzie wiosennie
no i bardzo modnie:)

Buziaki
:*:*:*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz