poniedziałek, 4 marca 2013

Przedwiośnie- inspiracje:)

Ponieważ dawno nie pisałam żadnego postu, dziś na rozgrzewkę kilka inspiracji przed wiosennych,
a ponieważ za oknem piękne słońce a tydzień zapowiada się całkiem obiecująco 
być może znajdziecie jakąś stylizację- inspirację
która będziecie mogły wykorzystać:)

Skóra, jeans, mięsiste swetry- zapraszam do oglądania:)


ja rozsmakowałam się i kilka rzeczy będę wypatrywać na sklepowych polkach, a wy?

 Oczywiście zdjęcia są zapożyczone z internetu:)

Pozdrawiam:D

3 komentarze:

  1. strój Rosie Huntington Whiteley wymiata - 100% wstrzela się w mój gust<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie stylizacja "pierwsza klasa", sama juz się rozochociłam na takie lżejsze stroju:)
      Wiosna tuż, tuż!

      Usuń
  2. Cudowne stylizacje-inspiracje!
    Przydały się bardzo <3

    OdpowiedzUsuń